Zucht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tineke & Anco Geffen - WaarBenJij.nu Zucht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tineke & Anco Geffen - WaarBenJij.nu

Zucht

Door: Anco

Blijf op de hoogte en volg Tineke & Anco

03 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Zucht,

Voor Tineke, Juul en Jort zit het Caribisch avontuur erop. Vanmiddag om 15.55 uur vlogen ze met Air France terug. Anne, Lieke en Jelle. Vliegen met het zelfde vliegtuig, dus dat brengt de nodige afleiding. De komende 6 weken zullen we elkaar niet zien en dat vinden Lars en Ik best lang!

De kleding was ook weer aangepast op de bestemming. lange broek en schoenen.

Voor Wietse, Lars, Robbert, Karel en ik begint morgen ons avontuur. De wind ziet er gunstig uit. De komende week aardig weer met gunstige wind. Wel moeten we morgen rekening houden met een trog en veel regen. Naar verwachting zal het wel gusty zijn. De swell loopt 2-3 meter. Mijn gevoel is dat het een prima basis is om te vertrekken. Even doorbijten, maar dan komen we in een gunstige zuid-oostelijke stroom. Naarmate we hoger richting Bermuda komen zal de wind verder ruimen. Uiteraard volg je dit dagelijks bijzonder nauwkeurig, want niets is zo veranderlijk als.......... Precies.

• 03 Mei 2009 - 22:06

Frank Daemen:

Avond Anco,

en natuurlijk de rest van de piratenbende.

Ik wens jullie een behouden vaart en natuurlijk ook voor de laatste loodjes alle voorspoed die jullie terugreis benodigd.
    Aan de Robinson Cruso look te zien ben je voor het gure weer gewapend .

Het ga jullie goed en tot binnenkort...
    Piet piraat,Piet piraat Schip ahoi,hoi,hoi

• 03 Mei 2009 - 22:30

Van De Van Eetjes:

Een hele voorspoedige terugreis! Alle succes en plezier!
    Wij wachten hier met een wijntje en heerlijke hapjes op jullie komst.
    De Van Eetjes

• 03 Mei 2009 - 22:43

Chantal Van Den Dam:

heey,

ja het gaat nu snel. straks is het voorbij en begint het gewone leven weer. zal wennen zijn. en ja 6 weken gescheiden is erg lang. maar het is vast zo voorbij. ik wens jullie alle nog veel succes en vooral veel plezier.

xx

• 03 Mei 2009 - 22:44

Mike Etman:

Hoi Anco & bemanning! We wensen jullie een hele goede reis. Geniet van de laatste weken van jullie fantastische avontuur! Tot binnenkort! Mike

• 04 Mei 2009 - 06:49

Malou Van Weelden:

Nou, zo te zien zijn jullie er klaar voor! 5 stoere mannen op weg naar de woelige baren ;-) Hele fijne reis gewenst!

Groetjes, Malou
    (vriendin van Karel)

• 04 Mei 2009 - 18:25

Vincent:

Hoi Crew,

Een hele goede reis gewenst en behouden thuiskomst. Ik benijd jullie. gr Vincent

• 04 Mei 2009 - 18:54

Jacky:

Nou mannen, een hele voorspoedige terugreis toegewenst. Doe voorzichtig! Lars stoere vent, let een beetje op ze ja.
    Een behouden vaart en tot gauw.
    Liefs van Jacky.

• 05 Mei 2009 - 09:33

Roelien:

Hoi Anco en de overige stoere mannen,

wooow!, je bent een echte stoere zeeman geworden met die baard! Toi, toi, toi!! Enne...Lars, speciaal voor jou: Je mag wel heel erg trots zijn op jezelf. Fantastisch!!!

Groetjes uit IJsselstein

• 06 Mei 2009 - 08:38

Chantal De Groot:

Toi toi toi! Veel succes met de oversteek! Let goed op elkaar.

PS wat leuk om de foto's te vergelijken hoe juul / jort / lars gegroeid zijn zeg!

Groetjes Chantal

• 06 Mei 2009 - 17:57

Jan En Willy:

Anke en de overige varende leden, wij wezen jullie een goede vaart en behouden thuis komst. wij verhugen ons er op jullie weer te zien.

Tineke & Anco

Medio Juni gaan de Van Geffentjes een zeilreis maken. Samen met onze kinderen Lars 9, Julia 8 en Jort 4 gaan we langs de kusten van de Noordelijke Atlantische Oceaan hoppen. Onze boot heeft de naam Wanderer. Het is een Jeanneau uit 1990. 13,30 meter lang, 4,15 meter breed en diep 2,20 meter. Ze heeft een doorvaarthoogte van 18 meter. Volg ook www.larsenjulia.waarbenjij.nu Tineke en Anco van Geffen

Actief sinds 04 Feb. 2008